En outfit

Det var ju rätt kul det där med outfit på film, så jag gjorde en till.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Malin

Jag har nog skrivit typ samma sak till dig förut men jag vill verkligen att du ska förstå hur fin du är! fast det vet du nog ;D, jag skulle göra vad som helst för att ha en sån kropp som du har, du har värsta fina utseendet, håret och dessutom kroppen?! :O dina föräldrar gjorde det bra dom! :D

Vad har du gjort för att få en sån fin kropp? har du några tips ? :)

Kram stumpan!

Din blogg är bäst, ta åt dig av det jag sakt för allt är sant!:)

2011-05-05 @ 21:44:07

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0