Lördag på Lobby

Hej

Klockan är 5 och jag är heeeeelt död. Kvällen igår var maxad, jäklar vad kul jag hade.  

Först förkrökade jag och Marre i på hennes jobb i Alvik, efter det träffade vi Elin, Sofia och Joel utanför Lobby och sen gick vi in och började parta. Efter en stund sötte jag på Bella och Isabelle och sen rullade hela kvällen på. Jag träffade många läsare igår också  Haha ni vet vart man kan hitta mej på lördagnätter. Lobby, självklart.

Superkul att träffa er alla som var framme och morsade  Det är alltid kul att träffa er i verkligheten.

Jag hoppas att ni som var på Lobby igår hade lika kul som jag hade

                      

Vi var kvar till 5 ungefär och sen började resan hemåt. Jag landade hemma hos F vid ungefär 6, skönt att det gick så fort för en gång skull. Jag var precis lagom full så jag slapp somna på tåget och åka för långt .

Vi gick och la oss halv 7 i morse så ja.. ni kan ju tänka er hur min dag har sett ut  Jag har precis kollat på film och käkat massa för första gången på 15 timmar.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: thaipinnen ♥

sv; haha vi får hoppas på de iaf ;D

2011-03-06 @ 17:22:37
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0