Ge mej vår!

Kan ni fatta att 1 mars precis har passerat? Det är VÅR! Mars är faktiskt en vårmånad. Snart kommer våra älskade fåglar tillbaka och då får vi höra det där fina kvittret som driver en till vansinne tillslut, igen. Det blis ljus, snön smälter och uggsen blir totalt genomblöta. Sen får vi inte glömma att flugorna och pissmyrorna snart får se solens ljus.

Underbart det där.

Ge mej vår, vårkänslor en jävla massa hormoner som gör en konstig och en kemi som verkligen inte fungerar. 

                  



                        




                                     



Minnen från våren 2009.

Jag kollade nyss igenom mars 2010 för att försöka hitta några schyssta vårbilder! Gaaaah jag fick typ ångest! Hela sidan var full av inlägg som jag är säker på att jag gjorde rätt nyligen! Jag lovar, dom är inte 1 år gamla! Tiden går för fort nu plötsligt. Jag tycker egentligen att tiden går rätt långsamt, men när man tittar tillbaka har tiden gått obeskrivligt fort. Dom här bilderna är tagna när jag gick i 1:an och nu tar jag snart studenten. Det är bara 99 dagar kvar. Sen är allt över. Även om det ska bli skönt känner jag hur en liten ångest rinner längs ryggraden redan nu.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0