Trötta måndag

Hej

Jag har nästan precis vaknat här. Yes, jag missade skolan. Jävla skit! Pappa försökte få liv i mej flera gånger innan han tillslut gav upp och lät mej sova. Egentligen är det ingen idé att jag går till skolan när jag är såhär trött, jag somnar bara på lektionerna och sen har jag svort att sova på natten och då somnar jag i skolan igen, och så håller det på så hela veckan.

Jag kände när jag vaknade helt att jag har ont i halsen också. Helt kry är man inte, trots en veckas lov. Jag har sovit som en gris, men ändå är jag inte utvilad.

Nu ska jag snart käka frulle, sen ska jag iväg till min kiropraktor.
´
Later



Jag upp i dagen!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0