Torsdag

Godmorgon godmorgon

Nu ska jag springa iväg till bussen om 10 minuter. Jag vaknade för en liten stund sen och börjar kvickna till lite nu. Det blev inte så sent för min del igår, jag började må riktigt dåligt vid 23.30 så jag åkte hem. Lite trist, men kanske var bäst. Jag landade i alla fall 00.30 hemma och det är ju mycket tidigare än vad jag brukar somna annars. Ändå är man lite sliten idag.

Jag har fortfarande kvar lite smink som jag inte orkar ta bort, mitt hår är riktigt äckligt så jag har satt upp det i en knut bara, men tro mej det var svårt. Hur kan man vara så jävla snygg en kväll och så jävla äcklig dagen efter? Mysterium..

Anyway mot jobbet!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0