[email protected]

hej igen.. kul att de värmde och tack så mycket.. =) har också gått igenom flera år av helvete och behöver också jobba mkt med självförtroendet/självkänslan..hur når man dig via mail eller den "psykologiska enheten" eller vad man ska kalla det.. jag hoppas nu bara inte någon skulle råka misstänka vem man är pga all information jag skrivit i förra inlägget..ifall nån skulle råka känna killen och läsa din blogg vore ju väldigt illa..

Svar: Det du beskriver är inte alltför ovanligt så risken att någon skulle komma på vem du är är mycket liten.
Det finns en bild med min mailadress, jag la upp den i förra inlägget men kan lägga upp den igen.

        

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: SOFIAS

jag kikade in och önskar en fortsatt trevlig dag!:)

2011-03-10 @ 17:41:14
URL: http://sofias.tk
Postat av: Elin :´)

så gullig personlighet du har :><3

2011-03-17 @ 01:35:06

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0