Slänga grejer är INTE min grej

Sådär.. det tog nästan 2 timmar för mej att röja lite här. Men egentligen har jag inte gjort något. Jag slet ut kläderna ur min garderober, det var nog det roligaste av allt. Sen sorterade jag dom i 3 högar; vill ha, kanske, vill inte ha. Om man ska se över skillnaden så är den närmast obefintlig. Jag slängde bara 2 par skor och något enstaka plagg, resten behöll jag eller så hamnade de i kanske-högen  Imorgon ska jag prova alla kläderna i kanske-högen och se vad som är keepers.

Jag gissar på att jag kommer behålla 99%. Det brukar bli så, yes det är inte första gången jag gör det här. Jag brukar tänka:
"Amen den här är ju ganska snygg, jag kommer säkert använda den", men sen gör jag aldrig det. Vissa plagg blir liggandes orörda i flera år och ändå vägrar jag slänga det *suck*. Jag ska verkligen försöka imorgon.

Inte har jag valt kläder till imorgon heller och guess what, nu är jag trött! Jag orkar inte tänka längre. Yeeey! Det här kommer bli skitbra! Jag känner det redan.

Jag får försöka komma upp bra tid imorgon och försöka hitta något som är dugligt. Fan vad jobbigt.. aja..

Godnatt



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0