Packar

Nu håller jag på och packar för fullt här. Det tog evigheter innan jag tillslut kom till skott och satte igång. Se sådär 2 timmar typ.. hehe.

Nu är jag i alla fall igång. Jag har precis fyllt en gigantisk truck från Försvarsmakten. Nu ska jag bara fylla några stora påsar med resten och sen är jag klar  Om typ 20 minuter kommer mamma och lämnar bilen, så snart brummar jag iväg till pappa och lämnar alla grejer. Usch jag hatar att göra det här, det är segt, jobbigt och fruktansvärt irriterande, men så är det när man har separerade föräldrar. Som tur är behöver jag bara göra det en gång i månaden och om inte alltför många år flyttar jag väl hemifrån också så då behöver jag aldrig mer göra det  Soft!

Nej nu ska jag packa vidare, det vara bara en snabb liten uppdatering och paus från packandet.



Jag önskar att väskorna skulle betydligt längre bort än till pappa.. typ till ett varmt land!   


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Korneliuskajsa

This is a very good site. Thank you.

2011-10-21 @ 14:57:24
URL: http://korneliuskajsa.blogetty.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0