Önska för ett annat liv

Det är inte lätt att vara jag, vill bara att alla ska veta det ..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: SOFIAS

jag kikade in och önskar en fortsatt trevlig fredag och en skön helg!

2011-03-11 @ 14:40:44
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Vivilius

Du är bra som du är och det tror jag du vet! Det är inte lätt, men du är stark!

2011-03-12 @ 16:59:34
Postat av: SOFIAS

ha en fin kvälll!!

2011-03-12 @ 20:16:37
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Alexander

vad är det du kallar min vänstar skinka ? :O

2011-03-13 @ 22:00:36
URL: http://alebalemale.blogg.se/
Postat av: Sofie Childs

Hej Issa!!



Fått bilderna ännu?



Om inte borde du få hem dom i brevlådan idag =)



Glöm inte skriva en länk till http://inthelight.webblogg.se när du lägger upp bilderna..



Kram // Sofie Childs

2011-03-14 @ 13:28:07
URL: http://sofiechilds.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa§

Fin blogg :D

2011-03-14 @ 20:21:17
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Postat av: Sofie Childs

Bra att du fått bilderna!



Tråkigt att du inte känner dig på topp.. Men alla har sina svackor, när man känner sig nere får man tänka på att det bara kan bli bättre. Efter regn kommer solsken som man brukar säga ;)



Kram på dig



2011-03-15 @ 07:53:39
URL: http://sofiechilds.blogg.se/
Postat av: Sebsatian

Lev i nuet,glöm igår lev idag och be för imorgon.

2011-03-17 @ 18:09:40
Postat av: johan

här var det bloggtorka

2011-03-21 @ 06:15:29
Postat av: Tina

Här vart det tomt:( hoppas allt är okej :)



En grej jag såg i kanten ;)

Det står akriv istället för arkiv ;)

2011-03-25 @ 22:31:42
Postat av: Anonym

Saknar ditt bloggande:((((

2011-03-25 @ 23:38:30
Postat av: Anonym

Vad händer?,hur är det med dig ?

2011-03-26 @ 18:55:48
Postat av: Anonym

blogggaaaaaa

2011-03-28 @ 20:48:27
Postat av: Anonym

blogggaaaaaa

2011-03-28 @ 20:48:44
Postat av: Anonym

Bloggaaaa

2011-03-31 @ 20:24:36
Postat av: Ermin

Hej ,vi har startat ett nytt projekt och du är utvald till att delta, vill du vara med?



Mitt namn är Ermin Rajic och jag driver topplistan sexbloggare.topplista.com där din sexblogg listas.



Först vill jag tacka dig för att du har hjälpt oss att bli en utav Sveriges största topplistor för sexbloggare genom att ha din gryma sida hos oss.



Jag hoppas att du även får många besökare av oss ( om du inte förståt hur du kollar detta är det numret under "Ut" på topplistan till höger om din blogg.



Jag har nu skapat sexnytt.com som är en huvudsida till sexbloggare.topplista.com.

Här kommer alla att kunna dela med sig av sina egna nyheter både via vår blogg och via vårt nyhetsbrev som redan har över ett hundratals medlemar. Alla som vill använda denna sida måste själva vara medlemar i vårt nyhetsbrev.



På sidan kan du även annonsera om sexpartners ,dela bilder , filmer , och mycket mer.



Men för att göra sidan ännu roligare vill vi ge 100 st sex skribenter chansen att få äga denna sidan tillsammans och du är en utav dessa 100 som vi vill bjuda in till detta projekt.



Från topplistan länkas sexnytt.com och en hel del av trafiken därifrån kommer att komma till sidan ,den här trafiken vill vi dela med 100 utav de bästa sexbloggarna i topplistan.



Du kommer att få ett eget admin konto där du kan logga in och skriva dina egna artiklar precis när du vill.



Ditt konto kommer automatiskt att läggas på ditt bloggerkonto så att när du skrivit en artikel på din blogg kan du enkelt kopiera detta och pulicera det på sexblogg.com direkt från din blogger.



Du kommer att få använda egna banners och länkar för att tjäna pengar på sidans besökare.



Varför vi gör det här?

Vi bjuder på den här trafiken helt gratis och du kan använda den varje dag i gengäld får våra läsare förhoppningviss massa intressanta sex artiklar att läsa.



Vill du vara en utav dessa 100 sexbloggare kan du läsa mer här:

http://www.sexnytt.com/2011/03/skriv-artiklar-nar-du-vill.html

2011-04-01 @ 14:33:43
URL: http://sexnytt.com/
Postat av: Marran

vad jobbigt att ditt liv inte är på topp just nu.. men du är stark, du kommer att ta dig igenom detta också, det lovar jag. låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu, men det blir ljusare igen.



take care/



en trogen läsare

2011-04-02 @ 00:00:51

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0