Hemma från plåtning

Hej

Nu har jag precis landat i min soffa. Jävlar vad det är kallt ute! Det blåser så mycket att man blir en istapp efter 5 minuter.

Jag har i alla fall varit på plåtningen idag, det var riktigt kul  Fotografen och modellen som var med var supertrevliga.
Jag la dock märke till att jag och modellen var himla lika. Vi var exakt lika långa, likadatn sminkade, samma hårfärg och hårlängd, vi snackade likadant och betedde oss mer eller mindre likadant, creeeepy faktiskt.

Jag fick en goodiebag också . Den innehöll allt möjligt kul som jag ska gå igenom snart.

Bilderna ska läggas in på skiva och skickas hem till mej så dom får ni en annan dag.

Bilderna togs i alla fall utomhus. Först var det sol, helt underbart, sen blev det molningt, jätteblåsigt och slutligen började det hagla. Jag hoppas att bilderna blev bra ändå.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

tror bilderna på dig blev super bra !

och ja du och modellen va skit lika haha trodde ni va släkt eller ngt :)

2011-03-05 @ 17:35:26
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Jag tror att bilderna blev bra, håller på att föra över dom till datorn nu, det tar lite tid.... Förhoppningsvis så kan jag skicka bilderna i veckan, beror på hur snabb jag och min dator vill vara ;)



Du och Sofie var verkligen lika :P

2011-03-05 @ 18:08:35
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Sofie Childs

Hehe, läste ditt inlägg. Kul att du tyckte vi var så lika, det var tydligen fler som tyckte det. Hehe!!



Det var jätte kul att du ville medverka på dagens kurs, alltid kul med öppna och sociala tjejer. Hoppas vi ses igen ;)



// Sofie Childs



// Sofie Childs

2011-03-06 @ 01:20:16
URL: http://sofiechilds.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0