Helgens planer

Klockan närmar sej 01.30. Jag borde nog sova nu. Om några timmar är det jobb som gäller.. igen. Nu har jag jobbat varje dag hela veckan. Synd bara att det har varit riktigt korta pass, det blir inte mycket cash. Imorgon är det mitt sista korta pass för den här veckan, sen får jag ta helg

Imorgon ska jag verkligen försöka ta mej till gymmet. Om jag kommer dit ska jag kämpa skiten ur mej. Jag ska vara sååååå död när jag är klar... Bara jag återuppstår någolunda efter en stund, jag måste ju kunna köra hem.   Jag måste också ta lite tid och välja kläder till plåtningen på lördag. Det blir nog inte så jättesvårt, eftersom det är utomhus... eller kanske blir det ännu svårare den här gången. hmmm...

Imorgon kväll vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med. Jag ska i alla fall ta det ganska lugnt. Plåtningen på lördagen är ju på förmiddagen, vill helst vara kry då.

På lördag vankas det däremot party. Jag hoppas att jag mår bättre då än vad jag gjorde igår.

Nu: Soooooova


 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0