Godnatt

Just nu vill jag bara en sak: SOVA!

Min säng har varit ovanligt skön dom senaste nätterna. Jag vet inte om den har saknat mej eller något men det är helt klart något annorlunda. Kanke börjar vi trots allt förstå varandra. Jag trodde aldrig att jag och sängen skulle kunna bli riktigt bra vänner, den har ju trots allt några anledningar att vara lite sur på mej.. det får jag nog lov att erkänna. Men nu när man oftast sover ensam, tja då kan man lägga all kärlek på kuddarna och madrasserna.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: pauli♥

ha en fin tisdag sötnos!

2011-03-08 @ 08:37:16
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Sofie Childs

Jo men visst vart den bra =)



Tycker faktiskt alla vart bra på den bilden!



Hehe, tackar ;)



2011-03-08 @ 08:49:56
URL: http://sofiechilds.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0