Trött issa

Hej

Jag börjar verkligen märka hur slitet det här kommer bli. Jag är så trött att jag praktiskt taget kan somna i en rush på jobbet. Apropå rush så kom det in en stor skara människor på jobbet idag och alla beställde fisk. 98 fiskburgare gjorde jag, med hjälp av en annan i köket! hela 98 stycken, fattar ni hur många det är?!
Vi sålde 58 big mac och det är ändå våran mest sålda burgare. Då kanske ni fattar hur mycket 98 fiskburgare är!

Efter jobbet var jag helt slut så jag gick över till Mirella och käkade tacos. Mätt och belåten ligger jag nu i min säng och tänkte ta en nap innan jag ska på nästa äventyr.

Nap, dusch, smink sen iväg.

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sebbe

snyggis :))))

2011-06-15 @ 22:02:39

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0