Trippade över till Bella för tjejsnack

Nu har jag precis landat hemma igen. Jag tog en tripp över till Bella efter att jag och pappsen hade varit och köpt den billigaste biran vi kunde hitta.
Vi ska tydligen spruta ca. 800 burkar öl (mer har dom sagt till och med) på flaket. Vem sprutar ut dyr öl? inte jag i alla fall  En platta för 60 spänn pasade mej utmärkt!

När vi kom hem tog jag bilen och åkte förbi Bella för lite brudsnack ett tag. Eller tja.. det var mest jag som snackade, som vanligt  Men som vanligt var det nog jag som hade mest att berätta. Nästa gång får jag ge henne lite mer space, men den här gången hade jag speciellt mycket att berätta!
Drama drama drama

Jag har precis insett att jag tar studenten om 2 dagar och hur mycket jag inte har hunnit fixa till det!! Imorgon ska jag upp tidigt för att börja med att åka till Sumpan och köpa ett band. Hell Yeeaaah!!


               

En liten bild på Bella, tråkigt nog den enda jag äger på henne. och den är inte precis ny

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0