Söndagshurtig

Hej

Nu känner jag mej äntligen utvilad! Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, det behövdes verkligen.
Först tittade jag på en film och sen sov jag från 22.00 till 01.00. När jag vaknade gick jag runt lite i huset och sen bestämde jag mej för att gå och lägga mej igen. Klockan 11.00 vaknade jag igen och nu har jag precis varit ute och varit lite hurtig för en gång skull.
Först sprang jag en runda och sen körde jag mina hemmaövningar för att misshandla mage och rygg lite.

Jag känner mej som en ny människa! Eller tja.. jag måste nog duscha först.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag göra en god och nyttig lunch.

Ha en awesome dag i solen!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0