När solen går i moln..

Nu har solen gått i moln här och det har bärjat blåsa en hel del. Då var det inte riktigt lika kul att sitte ute längre.

Trött som jag är tänkte jag dra mej in och kolla på film istället. Det var ett tag sen, det känns helt okej att göra det även fast det är en lördag kväll. Får väl se senare. Känner jag mej själv rätt kommer jag vara riktigt uttråkad när filmen är slut och då kommer jag börja kolla runt vad alla gör ikväll och sen drar jag ut. Det är så det brukar sluta.. Vi får se hur det blir ikväll, en del av mej hoppas att jag håller mej inne. Det skulle behövas om jag vill ha min röst på studenten.

                             

Om jag ändå kunde vara åtminstone nästan lika söt som den tjejen just nu.. men nej!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0