Just idag är jag stark

Home sweet home!!

Andra dagen på utbildningen är avklarad och det känns otroligt bra. Idag gick jag hem med ett stort leende på läpparna. Jag vet inte vad det är men jag har en känsla av att allting kommer bli så jävla bra!
Jag skiter i att jag är arbetslös, inte har några planer på något just nu, att jag knappt vet in eller ut jag vet att allting kommer lösa sej ändå!

Den känslan är fullständigt underbar.  Just nu känns det fantastiskt att vara mej. Jag önskar att jag kunde känna så här lite oftare.



Jag kommer gå så jävla långt. En dag kommer ni kunna säga;
- Jag läste hennes blogg, följde hennes förändring och hennes kamp mot det grönare gräset.
Alla kan, det handlar om att aldrig, aldrig någonsin ge upp.
Allt kan kännas fullständigt hopplöst och helt jävla värdelöst, tro mej jag vet.
Jag vet exakt lika väl att inget blir bättre av att man ger upp.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0