Jag ville inte att dagen skulle ta slut

Utekvällen började på Ojojoj.. inte helt oväntat kanske. Jag är ju värsta stammisen där numera. Vad som var mer oväntat var att kvällen slutade på Entourage.. eller det gjorde den egentligen inte för min del men tillsammans med dom andra blev det party på Entourage.



                   

Jag tror inte ens att jag behöver berätta hur full jag var och jag gör nog bäst i att inte ens nämna vart jag landade den kvällen .

Jag kan väl strecka mej så långt som att säga att jag minns att jag halv 5 på morgonen blandade svinstarka drinkar och sparrades i en lägenhet mitt i stan. Punkt!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0