Försöker sova bort allt

Igår kom jag hem mitt på dagen, otroligt, otroligt satans bakis. Jag har aldrig varit med om liknande. Min huvudvärk släppte först 10 timmar senare. Jag låg hemma och kollade på film hela dagen. På kvällen blev jag sjukt rastlös såklart. Baksmälla ihop med rastlöshet ledder förstås till ett deppmood. Det hänger kvar lite i luften även idag, men jag hoppas att det försvinner snart. Jag försökte sova bort det inatt. 13 timmars sömn men det är fortfarande kvar. Jag satsar på 10 timmar till, sen får det här ge sej.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0