Ankarna are back in the game

Idag har jag haft fullt upp precis hela dagen.  I morse gick jag upp klockan 7 och åkte iväg för att få fotvård av morsan. Hon pysslar ju med naglar och nu har hon även utbildat sej för fötter och idag skulle hon göra något prov och då behövdes en modell. Jag fick rycka in på min lediga dag men jag fick i alla fall en timmes sömn väl på plats.

Efter det gick vi och käkade lunch på en kinarestaurang och sen åkte jag och solade solarium. Efter det åkte jag till East street och fixade med mina ankare... SURPRISE!! Haha.
Det var lika trevligt som alltid.  När jag kom ut var det nästan 3 timmar kvar till utbildningen så jag åkte och satte mej på en pizzeria, köpte en cola och pluggade  Otroligt ambitiöst.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0