Tips från Baresso

Jag köper ju nästan alla mina hårgrejer på Baresso.se. Nu börjar en del grejer ta slut och det är dags att slänga in en ny beställning.
Jag var inne nyss och jag tänkte passa på att tipsa om 2 grejer som jag tänker beställa hem. Dom har nämligen extra bra pris nu och himla bra erbjudanden.



REF:s saltvattenspray är super när man vill fixa dom perfekta strandlockarna. Själv tycker jag att det är döhett med slarviga lockar, speciellt på sommaren om man är lite lagom brun. Med rätt smink kan man få hem vem som helst med den looken. Hehe skämt åsido.
Jag brukar ju väldigt sällan locka håret men om jag skulle göra det lite oftare skulle jag absolut använda en saltvattenspray. För 199 kronor tycker jag att det är taget! Det är en buy helt klart. REF är ett märke med mycket bra betyg och dom flesta som använder denna spray blir förälskade rätt fort. Det är vad jag har hört, upp till bevis.

Worked up från Paul Mitchell är en spray för volym , glas och stadga. Av vad jag har förtått klibbar den inte och det gör att den inte blir så tung och tynger ner håret. På så sätt kan man få en bra stadga i barret och en frilla som håller. Att den skulle ge glas och sånt tror jag inte på en sekund, men det är inte därför jag vill ha sprayen.
Fimpa H&M:s hårspray och lägg slantarna på något lite bättre. Ungefär så känner väl jag. Det är svårt att välja hårspray, eftersom det finns minst en mille att välja på. Den här verkar bra, har fått bra betyg och används av många. Why not? Dessutom; 2 för 269. Det borde räcka tills jordens ungergång 2012.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0