Stuumpans fredag

Nu har jag planerat min fredag lite  Hör och häpna! Issa har planerat. Det händer inte ofta. Det finns flera bra anledningar till att jag inte planerar. En av dom är att mina planer alltid går i kras i alla fall.

Nu har jag i alla fall gjort ett försök. Ser inte min morgondag helt fantastisk ut? En riktig issa-dag.. jag känner redan nu att det inte finns en chans på världskartan att jag lyckas genomföra allting.

                

När jag satt och gjorde rubriken insåg jag att det är fredag imorgon! Förs nu connectar jag.  
Då är det nog bäst att jag går och lägger mej snart, om jag ska ha en chans att hinna med åtminstone punkt 1 på listan. Jag gissar bara.... jag kan ju ha fel.. men jag tror att jag kommer gå ut imorgon. Vad tror ni? hehe

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0