Stackars Bella har inga öron kvar

Home sweet home.

Nu är jag hemma igen. Har precis tryckt i mej lite sen middag.. mycket sen middag. Mina matvanor är kaos. Nu måste jag skärpa mej. Det är dags att starta träningssäsong.

Vad ska jag göra nu då? Lite pömsig är man väl, men knappast att jag kan sova nu. Träna kanske.. hmm. Det skulle behövas kan jag säga.
Eller så slappar jag framför datorn. Det behövs inte lika mycket kan jag säga.  

Hos Bella var det i alla fall lika mysigt som vanligt. Jag malde på som vanligt och Bella tappade öronen som vanligt. Jag börjar förstå varför hon inte bjuder över mej så ofta.

Efter ett antal timmar av malande från min sida gissar jag att hon sitter hemma och är helt slut nu. Hon lär sova gott i alla fall, hon borde tacka mej!

Miss pratkvarn, det är jag det .


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0