Slut på bartenderutbildningen

Nu när bartenderutbildningen är klar har jag mycket mer tid att blogga. Jag har ju haft ett hektiskt schema i 3 veckor så det har inte blivit mycket tid över för bloggen. Jag har först jobbat på dagen och sen åkt direkt till utbildningen, för att sen komma hem runt 22 rätt trött. Då har det oftast blivit film och te och sen har jag fått några timmars sömn. Nu är det slut på det ett tag. Jag klarade visserligen inte proven, trist men det känns grymt mycket bättre när jag vet att det inte var speciellt många som gjorde det.

                           

               


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0