Partyanimal

I lördags körde jag all in för att fira min frihet lite. Allt var nästan över. En kväll på jobbet återstod sen var allt slut.
Jag, Olivia, Melissa och Linnea började kvällen med lite förkrök i parken på Söder. Sen körde vi några snabba bira på Hellströms och sen gick vi till Ojojoj.. Haha neej ingen blev förvånad.  Linnea drog efter ett tag men vi andra partade vidare. För mycket alkohol och några timmar senare åkte vi iväg med några till Labbet.
Där blev vi servade med gratisdrinkar av Kissies pojkvän resten av kvällen. Soooo fab. Haha  (Lägg av issa)

Efter det tog vi en taxi hem till den ena. Mer än så säger jag inte. Jag och Olivia vinglade hem till henne vid 7 på morgonen och Melissa blev hämtad av sin kille.

Sjukt hård kväll. Jag partade till och med sönder min klack på ett par av mina favoritskor  Det var helt klart ett tragiskt ögonblick. Men jag ska försöka fixa det.                         
                               

Just party like there is no tomorrow.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0