Mot Stinsen

Godmorgon godmorgon

Det är i och försej inte morgon längre men likt förbaskat ligger jag och dunar fortfarande. Jag lyckades ta mej upp ur sängen för typ 20 minuter sen och nu har jag precis tryckt i mej lite frulle.

Om en stund tänkte jag sticka iväg till Stinsen. Dom har ett par farligt snygga boots där som jag måste ha!

                                  

När jag var yngre brukade jag och mamma åka till Stinsen ibland. Jag vet inte varför vi åkte just dit men det gjorde vi i alla fall. Vi brukade kolla lite i affärer men framför allt åkte vi dit för att fika.  Sist vi var där var på alla hjärtans dag för några år sen så det var ett tag sen. Nu kanske det är dags snart.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0