Måndag

Hej

måndag och det första dagen på det nya livet. Undrar vad jag ska göra nu. Det återstår att se, först måste jag ta itu med allt skit jag har ställt till med på sista tiden.

Jag tänkte börja mitt nya liv med en ny piercing  Vågar ni gissa vad det blir den här gången? hehe

Förra inlägget var rätt onyktert så nu kör vi på några nyktra.

Vad har jag gjort idag då?
Svar: Jag började med att sova bort halva dagen, sen käkade jag frulle och kollade på film. Efter det drog jag iväg för massage hos min kiropraktor. På vägen hem stannade jag förbi i några affärer för lite shopping och sen åkte jag hem och gjorde middag och kollade på en film till. Efter det blev det 2 timmars promenad och nu sitter jag här nyduschad med hårinpackning. Om ett tag lär väl sängen se rätt välkomnande ut.
Snacka om att hinna med mycket för att ha sovit bort halva dagen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0