Gårdagen

Hej

Jag som skulle vrida tillbaka dygnet. *Skrattar högt* Det gick ju bra.

Gårkvällen, med lite fler ord , var supermysig. Efter att vi hade ätit var alla helt slut och hade ont i magen. Vi började med att slänga oss på gräsmattan och när vi orkade ta oss upp kollade vi på en film. Det var väl där jag började känna mej riktigt trött, så jag somnade en stund, men försökte hålla mej vaken för att kunna vrida tillbaka dygnet. Det hade gått alldeles utmärkt om jag inte fått ett sms från Malin precis när jag klivit inanför dörren.
Men vem sitter inte hellre och snackar tjejsnack än att sova?
Jag valde tjejsnack så runt 3 trippade Malin iväg på rosa moln.

Tack brudar för en awesome kväll!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0