Gårdagen i kort

Hej

Hoppas allt är bra med er denna tisdag. Själv är jag smått sliten. Igår hade jag en helt värdelös dag men sen kom ju Malin förbi, då blev det lite bättre  sen började det hända massa skit som jag inte kan snacka om just nu och då bestämde jag mej för att vi skulle supa ner oss. Sagt och gjort. Vi gick till kära alkishaket och tog några bira. Efter mycket drama lyckades alkoholen lösa mina problem! Hör och häpna!

Kvällen slutade tidigt... på morgonen , hemma hos mej med Mr A.

Alkohol alkohol alkohol. Vad sägs om lillfredag på måndagar?



Jag och gårdagens hjälte.. bortsett från alkoholen

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0