Stuumpans måndag

Godmorgon godmorgon

Det känns som att jag är uppe med tuppen, trots att klockan är 10.

Jag ska strax hoppa in i duschen, göra mej i ordning och sen bär det av mot THG.

Jag hoppas att grupparbetet går fort att fixa, jag undviker helst att vara där på lediga dagar.
Stället är tyvärr inte med på min topp 10 bland bästa platserna i världen.

Efter grupparbetet måste jag fixa lite plugg. Jag hade bestämt mej för att göra på det på lovet. And guess what! 3 veckor har gått och fortfarande har jag inte tagit en jävla minut till plugg. Idag är det min sista lediga dag så det är bara sätta igång.

Senare ska jag träffa Bella. Det blir nog en kaffe och en jävla massa snack om sex.
Jasg har inget facit, ingen aning, jag bara känner det på mej.
Det kallas kvinnlig intuition va?


Snart ett år gammal bild på underbaraste Bella

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0