Självkänsla

Det har varit otroligt mycket snack om självkänsla på msn den sista tiden. Det känns som att det är dags att jag gör ett inlägg. Det var länge sen och många av er verkar vara i behov av lite snäll vägledning, oavsett om det hjälper er eller inte.

Ingen kan älska dej förrän du älskar dej själv.
Så ska man tänka när man jobbar på att bli vän med själv.

Vi lever i en vrickad värld där det är fel att älska sej själv.

Jag ska fundera ut något bra som kan hjälpa alla som behöver




Jag är snygg
och bra,
men inte perfekt.
Jag kommer aldrig bli perfekt men jag vet inte om jag vill det heller.
Det är bland annat av misstag jag lär mej, och är man perfekt gör man inga misstag.
Gör man aldrig misstag kan man inte veta att man är perfekt.
Det är precis samma sak som att alltid vara lycklig.
Upllever man aldrig sorg kommer man aldrig kunna känna riktig lycka.

Jag är en växt som är halvvissen.
Några gamla fula blad skulle behövas ta bort för att låta det nya växa fram.
För varje dag som går blir jag lite vackrare.
Tänk er hur underbar jag kommer vara om 10 år


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Tobias

Det finns inga perfekta människor, det finns bara vissa som inbillar sig att dom är det.

Jag beundrar ditt sätt att se dig själv, du är ett föredöme för unga tjejer.

Cyberkram

2011-08-17 @ 22:36:46

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0