Nyår 2010

Och sen kom nyåret. 2010 led mot sitt slut.

Jag hade jobbat några timmar på dagen, inte hunnit käka något och sen hade jag bara sprungit hem och gjort mej i ordning.
Jag firade mitt nyår tillsammans med min storebror, hans flickvän och deras vänner i deras nya lägenhet.
Till en början hade jag riktigt kul.

Min storebror lassade upp massa käk på en tallrik. Jag tryckte i mej det relativt fort och med stora tuggor, ja jag hade inte sett mat på flera dagar.

Efter det började partyt












Jag hade en grymt kul kväll, men självklart spårade allting ur. Jättetråkigt.
En tjej blev misshandlad, en kille fick sparkar i ryggen, tjejen som bodde i lägenhten flydde och kom inte tillbaka. Folk bråkade och allt var bara kaos.
Jag försökte på något sätt stå emellan allt och lösa allt. Jag säger inte att jag gjorde det bra, men jag fixade i alla fall till ett och annat.

Trots allt kaos hade jag en kul kväll. Jag fick ju umgås med min bror så jag har svårt att inte uppskatta det då.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0