Mot gymmet

Nu ska jag rulla iväg till gymmet  Yes, jag försöker tycka att det ska bli kul, men egentligen drar jag mej för att åka dit.
Men det känns som att det är dags för mej att kämpa mej upp ur soffan och åka dit.

Efter gymmet kanske jag ska ta en öl med Hanna på vårat alkishak. En del av mej vill gärna ha lite alkohol medan en del säger att jag åker till gymmet för att gå ner i vikt och jag ska inte förstöra det med alkohol efteråt. Jag får se hur jag gör.

Blir det ingen öl blir det Sex and the city . Något plugg kan jag meddela att jag inte har fixat, men jag förtjänar en belöning ändå.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0