Min onsdag

Nu är jag hemma efter en lång dag

Jag började dagen med en timmes promenad, creds till mej hallå!  
Efter det tog jag en lång frukost och gjorde mej i ordning och sen stack jag till plugget. Efter skolan satt jag kvar och jobbade över! Ännu mer creds till lilla mej!

Sen åkte jag till stan och träffade Sofia  Det var ingen direkt prestation men lite creds till mej ändå

Vi gick till vårat vanliga fik och käkade. Skoja inte vad hungrig jag var! Min frukost höll sej bra men inte sååå länge.

Det blev en hälsotallrik för mej  Jäkligt fånigt namn, men det är gott!






När Sofia var på toaletten passade jag på att köpa en minibrownie för 10 spänn, tyckte jag förtjänade det.

Efter min lilla date med Sodia åkte jag och gymmade. Nu har jag precis kommit hem och funderar på att pressa upp ögonlocken för några avsnitt av Sex and the city  ... eller ska man gå och lägga sej? hmm


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

sv: najs! :D

brukar också kolla på new yorker hela tiden, så mkt snygga grejer för bra priser :D

2011-01-26 @ 22:43:20
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0