Min fredag

Hej

Klockan har paserat 00.00 och det är söndag. Det är otroligt deppigt här hemma just nu. Jag vet inte om det beror på min förlorade kamera, den här äckliga månadens alla utgifter eller att det redan är söndag! Det är troligtvis en mix av dom 3 tillsammans med att jag skulle behöva lite manligt sällskap. *Suck*

Inget är som jag vill just nu!

Jag tänkte i alla fall dra igenom fredagen lite snabbt. Först var jag i skolan, sen tog jag en snabb tripp till solariet.. den snabba trippen blev dock längre än tänkt och när jag var klar var jag minst sagt röd!
När jag började resan hemåt var klockan redan 17.00 och jag och Marre skulle träffas i Fridhemsplan 19.00. Det gick inte så himla bra, kan jag säga. Vi hann i alla fall sitta och snacka en stund på Dovas, vi drack några cider och sen gick vi och mötte upp några för att fira någons födelsedag.

Efter det drog jag, Marre och Jennifer vidare till Lobby. Det var rätt trist drag den här kvällen... eller så var det jag som inte var helt taggad. Efter några timmar tappade dom sitt partymood och ville gå. Jag kände mej inte riktigt redo för att gå så hör och häpna! Jag stannade kvar på Lobby ensam.. eller tja, ensam var jag väl inte. Det var fullt med folk.

Jag minglade runt som vanligt, träffade gott om sköna människor och visst roligare har jag haft men det var helt okej.

Kvällen förstördes dock mer och mer hela tiden. Först kom en kille och visade en nakenbild på Kissie, av någon anledning lackade jag, vill säga blev grymt äcklad och hade ingen lust att se den. Sen fick jag syn på självaste Kissie. Då sjönk kvällen ännu mer.
Men det hade varit kul att se henne vara sådär populär som hon verkar vara i bloggen, men ärligt talat satt hon i en soffa med en kompis och posade för sej själv. Hon satt där och ingen brydde sej om henne. Knappt några såg henne.

Tydligen var Kenza där också. Jag träffade henne inte den här gången men jag vet att hon var där. Kul Kissie och Kenza på ett och samma ställe.
Och sen lilla stuumpan också. Underbar blandning.

Min fredagkväll får verkligen inte högsta betyg.. tvärt om.
Nästan inga snygga killar, dåligt drag, jobbiga människor och värst av allt - jag hade en jävligt dålig fylla.

Hoppas det blir bättre nästa gång.


Partybild från Vain

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: amanda

svar: åh tack så mycket!

2011-01-30 @ 12:16:56
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Tack vad snäll du är! :)



Partykvällar blir aldrig som man tänkt sig, därför är det lika bra att sluta!

2011-01-30 @ 12:48:13
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: emmi

- tack ska du ha! =)

2011-01-30 @ 19:52:23
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Therese

kan du snälla visa den vita klänningen på som du köpte från Nelly? :)

2011-01-30 @ 21:51:39
Postat av: kåt bock

vad väntar du på då? ;) ser ut som att du vill ha någonting i dig där bak ;) får man komma och stoppa in en hård sak?

2011-02-02 @ 18:15:49

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0