Jag vill bara knulla er

Fan jag känner mej så jävla förvirrad.

Jag dras mellan allt. Jag har mina planer och mina drömmar. Jag tvingar mej själv att känna på ett visst sätt och tvingar mej själv att hålla mej borta från fel känslor.

Issa..
Han är inte speciellt snygg egentligen
Han skämtar ju på din bekostnad hela tiden
Han har redan sårat dej lite
Han är alltid dryg mot dej
Han är inte speciellt bra i sängen
Han är troligtvis ingen bra kille
Han är rätt tråkig
Han verkar inte alls intresserad
Han verkar inte ens vilja umgås med dej
Han är enbart intresserad av att knulla dej..

Men bortsett från det är han en undebar kille.

Gaah... jag hatar att bli dragen i småbitar.

Jag ser dom, dom får mitt hjärta att slå.
Jag vill inte. Jag vill inte ha dom i mitt liv. Jag vill köra mitt eget race, precis som jag har gjort hela tiden.
Det funkar bra.

Jag är deras leksak och dom är mina leksaker.

Håll det där issa, var lika hård och respektlös som dom.

Du vet att du blir sårad annars.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0