I skolan

Nu sitter jag i skolan och försöker får ett och annat gjort. Det går... men inte så himla bra.

Jag längtar redan till helgen och det är långt kvar. Sucks!

Min helg har ju varit minst sagt speciell, nästa helg ska jag försöka köra lite mer normalt- en himla massa alkohol med andra ord.

Skojade bara, jag gör ju ett försök att trappa ner och det går bättre och bättre för varje dag. Den här veckan planerar jag att att gå ut på fredag och endast fredag! En gång i veckan känns okej

Nu ska jag jobba vidare här. Ikväll blir det en make och en outfit, precis som ni har bett mej fixa. Issa kirrar biffen

Först blir det några timmar på Donken.

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0