Good news, finally!

Hej

Nu sitter jag i skolan och försöker fixa allt plugg jag strunade i igår för Sex and the city.

Jag fick nyss lite good news och det var verkligen på tiden att det hände något bra!

Jag har i några månader, tänkt försöka åka till Kos för att på en bar hela sommaren. Min kompis var där förra sommaren och sa att det var riktigt kul. I sommar ska hon tillbaka igen och jag vill följa med mer än något annat. Tyvärr har allt gått emot mej. Det är otroligt många som vill dit och dessutom vill många som var där förra året tillbaka. Dom som var där förra året har självklart förtur och jag började bli mer eller mindre säker på att jag inte skulle få åka.

Nu försöker jag planera sommaren på annat sätt och det känns riktigt surt. Alla har redan alla möjliga planer och det ser ut som att min sommar kommer bli riktigt tråkig. Jag skickade i alla fall en ansökan till baren, jag menar om jag inte skickar en ansökan har jag ju verkligen ingen chans. Jag skickade in min ansökan igår och redan idag hade jag fått svar på den i form av ett mail.
Klar du ska få komma på intrevju, stod det.
Jävlar vad glad jag blev!

Jag vet att man inte ska ropa hej än, men det känns så jävla bra att redan ha fått ett svar och att man blir lovad en intrevju.

Det saknas bara att intrevjun inte blir av nu. Det skulle inte förvåna mej om min vanliga otur fixade till det men just för stunden känner jag ett riktigt lyckorus.

På två sekunder bestämde jag mej för att fixa skolan så jävla bra jag bara kan! Jag ska komma hit varje dag och slava för att få bra betyg. Jag ska träna som en tok och varför inte lägga alkoholen på hyllan?

Jag vet att det inte är något jag kommer hålla men just för stunden är jag så himla glad!

Please jag ber till alla andar som eventuellt finns, låt mej få åka på den här resan!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0