Bloggar med halva fingrar

Hej

3 dagar har gått, men det känns som att det är mycket mer. Jag började nästan få lite ångest för att jag inte har uppdaterat.

Here is the truth. Jag tog några dagar ledigt från bloggen för att försöka mej på en rehabilitering. Jag kunde helt enkelt inte blogga samtidigt som jag skulle försöka ta reda på vem jag är.

Det blev inte ritktigt som jag hade tänkt mej. Jag hade tänkt mej kroppslig behandling, bra mat och en himla massa sömn.
Så blev det inte riktigt.

Jag har för mej att jag berättade om mina fula utslag för en vecka sen.. tja dom är fortfarande kvar. Dom gör ont, dom kliar och är helt vidriga. Utöver det har jag problem med armen, ryggen, jag hostar, mitt hår är konstigt och livet känns allmänt tungt.
Jag ska försöka ta mej till sjukan och fixa lite roliga grejer som ska göra mej bättre, någon dag.

Nu vet ni i alla fall hur läget är, nämnt det mycket fina ord... alltså inte speciellt bra egentligen.
Jag försöker mest skratta bort det, det dumaste man kan göra egentligen. Men inners inne vet jag ju om att jag inte mår helt okej.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0