Falun

Hej

Nu har jag kommit hem från Falun. Det var helt underbart att komma bort lite och jag har alltid kul med min familj, även om den är lite splittrad. Vi är inte precis vad man kan kalla vanlig familj, det händer alltid något konstigt. Även den här resan var kul, det kändes dock lite trist att inte storebrorsan var med.


Här är lite bilder från helgen  











Pannkakor till lunch



Sen blev det en jättemiddag på hotellet. Käkade 3 portioner med en supergod sallad jag fixade till, en hamburgare,
potatis och vitt vin till det. Gissa om jag var mätt efter det!



RAAAAAAAAP!!



Hotellet vi bodde på.



Sån där häst från dalarna.. dalahäst ni vet... fast en svart.



Igår var det soligt och jättemysigt väder. Idag däremot höll jag på att frysa ihjäl. Det var mulet, snöade och svinkallt. Inte riktigt lika mysigt. Den här sötsaken räddade mej från köldskador.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0