Shoppat lite

Trots att mina kort är ute på vift har jag lyckats shoppa lite  . Det måste man ju få göra även om man har ett VISAkort i fel händer.





                            ♣ Halsband - Melba - 120 kronor
                        ♣ Päls / Mockaväst - MQ - 599 kronor

Vette fan vad jag fick för dille på det där halsbandet. Jag brukar väldigt sällan surfa runt på Melba. Och av någon märklig anledning blev jag helt såld på ett halsband föreställande ett skelett med minimikropp och gigantiskt huvud. Tror det är lite noskalgi från min barndom. Jag målade alltid av min storebrorsa så- Gigantiskt huvud och pytteliten kropp, oftast var det ordentligt stor skillnad i storlek på ögonen. Hade han varit snäll fick han 3 hårstrån på huvudet. Söt lillasyrra jag är.

Kul inslag bara.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Jag blev kär i halsbandet! ♥

2011-02-09 @ 14:25:52

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0