Nya skor!

Det här låg i paketet som jag hämtade ut!



                                   ♣ Skor - Have2Have - 698 kronor

Älskar dom, men dom var lite, lite för stora. Jag ska fundera lite och sen får vi se om jag byter storlek. Jag tror att jag ska behålla dom som dom är. Det blir lättast så. Det är bara köpa ett inlägg.

Hur som helst känns det riktigt bra att köpa ett par skor. Det känns som att det var 100 år sen sist.

Eller vänta lite nu... jag köpte ju ett par boots i början av månaden.. haha aja men 2 veckor och 100 år det är samma sak när det kommer till att köpa skor, right?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: yasmine modell fru och mamma

låter ju skoj faktist, men vad ska man skriva om.

jag bara älskar dessa skor. så snygga.

vore jätte gulligt om du kunde rösta på min lilla Dennis kram



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=41529



kraam

2011-02-14 @ 23:07:47
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: <3

ENOOOORMT SNYGGA!

2011-02-15 @ 12:49:23
Postat av: Josse

Galet snygga! Går det att klippa bort remmen runt ankeln?

2011-02-15 @ 15:19:03
URL: http://jolery.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0