Ny kamera

Idag fick jag en för tidig födelsedagspresent av pappa  En ny kamera och ett minneskort på 8 GB . Nice! Tack pepp!

Jag behöver ju verkligen en kamera. När min kamera försvann, tog den halva mitt liv med sej. Nu har jag en ny. Det blev en svart för ovanlighetens skull. Yes, jag sviker mitt rosa team.


Jag sviker däremot inte Canon, det känns som mitt märke. Det är min 3:e canonkamera nu och det känns som att jag kommer fortsätta met det älskade märket




Ett litet prov på hur bilderna blir

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

2011-02-08 @ 21:35:45
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0