Mina anchors (armen)



Före



Efter



Nu!

♣ Smyckena kostar 125 kronor st. Så det blev sammanlagt 375 kronor (+ naveln 225 kronor = 600 kronor)

Jag är supernöjd . Jag tycker egentligen att dom blev lite för stora. Det fanns två storlekar mindre men jag tyckte att den här verkade bäst, när dom väl var på plats kom jag fram till att jag borde tagit en storlek mindre eller en av varje.. Nåja, det får bli nästa gång... om sesådär 10 år. Det är inte precis lite smärtsamt att byta dom här. Det känns som att göra en vanlig piercing, något värre. Anchors är verkligen inte det trevligaste att hålla på med, dom är inte heller det lättaste att ta hand om. Dom kräver lika mycket uppmärksamhet som ett husdjur typ. Men mina piercingar är ju som mina husdjur så lägger gärna tid och kärlek på dom

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0