Min fredag

Igår blev det inga inlägg. Hela dagen hade jag fullt upp, först i skolan och sen träffade jag Indi och Marre i stan.

Vi vandrade runt ett tag och sen åkte jag och Marre hem till mej för att ta bilder till den nya designen. Jag håller på och fixat photoshop på min nya dator nu, så jag kan fixa hela designen.  Lite knep och knåp, men det blir nog bra .

När vi hade fotat var vi hungriga. Vi tog en tripp till pizzerian och köpte hem varsin sallad, sen gick vi tillbaka till mej och tryckte i oss salladerna framför en film.  Toppenkväll om man frågar mej, och bilderna blev riktigt bra!

Jag vill visa er men nej, vi får stå ut tills designen kommer.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0