Maxat

Nu ska jag snart rulla iväg mot Alvik för att fixa min rygg. Det var två år sen jag var hos min kiropraktor senast så nu har han gott om jobb framför sej.
Min rygg är så vidrigt stel och gör så fruktansvärt ont just nu att jag praktiskt taget kommer be på mina bara knän att han ska fixa den, även om jag vet att behandlingen gör precis lika ont som smärtan jag känner dygnet runt.

Någonstans här mitt i allt ska jag tydligen möta upp Hanna för att käka choklad... Hon ringde för en stund sen och jag fattade nada av vad hon ville att jag skulle göra. Jag får väl ta reda på det sen.

Egentligen skulle jag sola solarium men det verkar inte som att hon kommer tillåta det.

Ikväll blir det gym med Bella

Maxad eftermiddag och kväll.

Vi hörs sen


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Angelica

åh, vad roligt att man kan få gästblogga, ska kika på det senare och om jag hinner så slänger jag in ett mail :D

2011-02-21 @ 18:47:40
URL: http://angelica.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0