Kallelse till intervju!

Jusste! Hur kunde jag glömma?!

För ett tag sen nämde jag att jag hade skickat en ansökan till ett jobb på Kos. Ganska snabbt fick jag ju svar om att jag skulle få komma på intervju. Igår ringde en av deras managers och sa att jag kunde komma på intrevju i mars!  
Blev jag glad?

OM jag blev!

Jag vill inget hellre än att komma bort ett tag. Jag hoppas för allt i världen att jag fixar intervjun. Jag hoppas också att jag inte tar ut någon lycka i förskott. Ibland är det lätt att tro att kallelse till intervju är samma sak som att få jobbet. Tyvärr är det inte så enkelt.
Men ibland kan det vara bra. Om någon går på en intrevju och inte får jobbet, kan ju jag få det  Jag ska självklart göra mitt bästa, jag har gjort allt jag kan så nu får det bära eller brista.

Nedräkningen till den 19:e mars har börjat!


Bild från Google

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0