Just nu

Hej

Nu är jag hemma från jobbet och har precis tryckt i mej en sallad. Jag är helt slut och funderar på att ta en varm dusch, kladda in mej i kladdiga grejer som gör huden mjuk, byta mina lakan och sen decka. Jag sov inte många timmar i natt kan jag säga.

Det är konsekvensen av att ha en slappardag. Om man tar det lugnt en hel dag, vilar upp sej och tar hand om sej själv kan man inte sova på kvällen och vips är man tillbaka i skiten igen. I natt kommer jag i alla fall sova som en gris. 
 
Imorgon ska jag på den första plåtningen så innan jag deckar måste jag välja ut vad jag ska ha på mej imorgon.

Jag hoppas att det går fort, hjärnkontoret har redan börjat kapa kablar.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Nathalie

Kommer det dyka upp dina tagningar här på din vackra blogg? Kram

2011-02-28 @ 21:08:26

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0