Jag HATAR sprutor

Hej

Jag kom precis hem från sjukan. Som ni vet har jag jävligt ont i ryggen och jag går ju hos en kiropraktor men nu ville morsan att vi skulle försöka hitta något annat alternativ. För att kunna göra det krävs det att en läkare skriver ut en remiss. Jag gick till sjukan för att fixa det, det hela slutade med några blodprov.

Jag hatar sprutor. Jag klarar piercingar och tatueringa men sprutor gör ont!

Fast jag måste erkänna att jag var beredd på att det skulle göra ondare. Det värsta kom egentligen när jag såg ett antal rör med blod i. Fy fan jag får ont bara jag skriver det nu.

Ja, jag erkänner, jag får ont någonstans när en tillräckligt stor mängd blod finns på näthinnan. Det kan alltså vara så att jag tänker på blod och då får jag ont.

Vad sägs om att byta ämne?



Precis vad jag ville pyssla med min lediga dag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0