Jacka med fransar

Jusste! Har ju heeeeeelt glömt!

Jag skulle kolla efter kläder att ha på mej imorgon och då drog jag fram ett plagg jag har köpt och glömt att visa i bloggen. Ibland gör jag så, bara kastar in dom nya grejerna i garderoben och sen glömmer jag bort dom. Jag tror att jag gör så för att jag inte är säker på om jag ska behålla, och vill prova igen. Sen glömmer jag bort dom och då har jag inget val, då är det bara behålla.

Smart eller inte? Tja det vette fan.

Nyss drog jag i alla fall fram den här.
             

                                   ♣ Jacka med fransar - H&M - 499 kronor

Den finns dock inte kvar längre, eftersom det var himla länge sen jag köpte den   





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: josefine

villig att sälja den?:)

2012-01-24 @ 02:49:41
URL: http://yyousofine.blogspot.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0